×

بهترین شرکت آسانسور در انزلی

admin
08 فروردین 1403
زمان مطالعه را وارد کنید دقیقه زمان برای مطالعه
بهترین شرکت آسانسور در انزلی
امتیاز بدهید

یکی از مهم‌ترین عناصر در ساختمان‌های بزرگ و کوچک، سیستم‌های مخصوص حمل‌ونقل بار و افراد داخل ساختمان‌ها می‌باشد. این سیستم‌ها که شامل انواع آسانسور، پله برقی و بالابر است؛ توسط شرکت‌های فعال در صنعت آسانسور تولید یا مونتاژ می‌شوند. بدیهی است که هر کدام از این آسانسورها، باتوجه به برند و نوع کاربری که دارند؛ دارای ویژگی‌های متفاوتی با سایر آسانسورهای برندهای دیگر هستند. به همین علت، مراحل طراحی، مونتاژ، نصب هر یک از آسانسورها، با سایرین متفاوت خواهد بود! اکنون این سوال مطرح است که بهترین شرکت آسانسور در انزلی چه نام دارد؟!

بیشتر بخوانید = آسانسور در رشت

سیستم‌های حمل‌ونقل بار و افراد، باید حتماً از کیفیت بالای ساخت برخوردار باشند؛ همچنین باید حتماً توسط تکنسین‌های آموزش‌دیده نصب یا تعمیر شوند. درصورتی که شرکت طراحی و نصب آسانسور از ویژگی‌های لازم برخوردار نباشد؛ ممکن است تهدیدات جدی سلامتی و اموال افراد را به خطر بیندازد.
شرکت آسانسور در نوآوران را می‌توان به‌عنوان بهترین شرکت آسانسور در انزلی دانست. این شرکت در استان گیلان و در صنعت طراحی و نصب انواع آسانسور فعالیت می‌کند. در ادامه این مطلب، به معرفی و بررسی خدمات و ویژگی‌های این شرکت طراحی آسانسور، خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید = با دکمه های آسانسور بیشتر آشنا شویم

چگونه بهترین شرکت آسانسور در گیلان را بشناسیم؟

همان‌طور که اشاره کردیم؛ برندهای ایرانی بسیاری در صنعت آسانسورسازی مشغول به فعالیت هستند. خدمات این شرکت‌های ایرانی در سه گروه مختلف تفکیک می‌شوند. خدمات این شرکت‌ها عبارت است از:

1. طراحی انواع آسانسور برای کاربردهای مختلف و ساخت آن‌ها

2. ارائه خدمات نصب آسانسور و ارسال تکنسین جهت سرویس و تعمیرات دوره‌ای

3. واردات انواع تجهیزات آسانسور و مونتاژ آن

چگونه بهترین شرکت آسانسور در گیلان را بشناسیم؟

بندر انزلی پس از شهر رشت، دومین شهر مهم استان گیلان محسوب می‌شود. به همین علت، بهترین شرکت آسانسور گیلان در این شهر مهم مشغول فعالیت است. اگر به دنبال بهترین شرکت آسانسور در انزلی هستید؛ باید به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشید! البته که تمام شرکت‌های طراحی و ساخت آسانسور در انزلی، دارای مجوز از رسمی از مراجع ذی‌ربط هستند؛ ولی تنها داشتن مجوز و پیروی از استانداردها برای شناخته‌شدن به‌عنوان بهترین شرکت آسانسور در گیلان کافی نخواهد بود!
احتمالاً برایتان سؤال ایجاد شده است که چطور باید یک شرکت آسانسور حرفه‌ای را در استان گیلان پیدا کنیم؟ در ادامه به این سؤال مهم پاسخ خواهیم داد.
برای این منظور؛ ابتدا باید تجربیات استفاده از خدمات این شرکت، توسط سایر مشتریان شرکت آسانسور را بررسی کنید. ارائه بهترین خدمات توسط شرکت و سابقه درخشان آن می‌تواند؛ یک معیار خوب برای سنجش کیفیت خدمات بهترین شرکت آسانسور باشد. یک شرکت حرفه‌ای در صنعت آسانسور، به‌خوبی می‌داند که رضایت مشتریان از خدمات و محصولات؛ باارزش‌ترین سرمایه برای شرکت آسانسور خواهد بود.
شرکت آسانسور نوآوران، یکی از بهترین شرکت‌های فعال در زمینه ساخت و نصب آسانسور انزلی است. این شرکت که به‌عنوان بهترین شرکت آسانسور در انزلی شناخته می‌شود؛ تمامی خدمات مونتاژ، نصب و سرویس انواع آسانسور را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌کند. شرکت نصب آسانسور نوآوران، فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده است؛ با این حال، به علت مشتری‌مداری و کیفیت محصولات بالای خود توانسته در زمان کوتاهی، به‌عنوان بهترین شرکت آسانسور گیلان شناخته شود.
بهترین شرکت آسانسور در انزلی باید چه خدماتی را ارائه دهد؟
همان‌طور که دانستید؛ شرکت آسانسور نوآوران در زمینه طراحی، ساخت و تعمیرات انواع آسانسور و پله‌برقی در استان گیلان فعالیت می‌کند. این شرکت در تمام طول سال و حتی در ایام تعطیل، به مشتریان خود بهترین خدمات و محصولات را ارائه می‌کند. لازم به ذکر است که خدمات شرکت نوآوران، در تمام استان گیلان ارائه خواهد شد. خدمات بهترین شرکت آسانسور در انزلی شامل موارد زیر است:
1. ارائه خدمات مشاوره رایگان پیش از خرید آسانسور و پله‌برقی

2. ارائه خدمات پس از فروش محصولات به همراه ارائه ضمانت‌‌نامه معتبر

3. طراحی و ساخت انواع آسانسور در به‌روزترین خط تولید ایران

4. نصب و راه‌اندازی سریع آسانسور در کوتاه‌ترین زمان ممکن

5. استخدام تکنسین‌های آموزش‌دیده و باتجربه

لازم به ذکر است که شرکت نوآوران، برای افرادی که در انزلی زندگی می‌کنند؛ خدمات مشاوره پیش از خرید را به‌صورت تلفنی ارائه می‌دهد. به کمک این خدمات شما می‌توانید بهترین آسانسور را متناسب با کاربری ساختمان، بودجه و… خریداری کنید. همچنین در صورتی که به خدمات سرویس دوره‌ای یا تعمیرات آسانسور نیاز دارید؛ تنها کافی است با شماره تماس‌های شرکت آسانسور نوآوران تماس بگیرید. کارشناسان نوآوران در کوتاه‌ترین زمان ممکن پس از تماس شما، در محل شما حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید= بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان

کارشناسان فنی شرکت آسانسور نوآوران، برای سرویس دوره‌ای آسانسور چه مواردی را بررسی می‌کنند؟

بهترین شرکت آسانسور در انزلی، برای سرویس دوره‌ای آسانسورهای خود، کارشناسان باتجربه استفاده می‌کنند. این شرکت موارد زیر را در هر بار سرویس به‌دقت مورد بررسی قرار خواهد داد:

1. بررسی سیستم برق اضطراری آسانسور

2. بررسی سیستم آتش‌نشانی آسانسور

3. بررسی تمامی پیچ و مهره‌های آسانسور و سفت کردن آن‌ها

4. بررسی عملکرد تابلو برق آسانسور

5. بررسی سلامت سیم‌بکسل آسانسور

6. پر کردن محفظه روغن آسانسور

7. تعویض یا تعمیر قطعات در صورت نیاز

8. و…

ویژگی‌های بهترین شرکت آسانسور در انزلی که باید بدانید!

اکنون که با خدمات بهترین شرکت آسانسور گیلان آشنا شدید؛ بهتر است تا با مشخصه‌های آن نیز آشنایی پیدا کنید. بندر انزلی، یکی از شهرهای مهم استان گیلان محسوب می‌شود؛ به همین علت، شرکت‌های بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف صنعت آسانسور؛ در این شهر مشغول به فعالیت هستند. به همین علت، ضروری است تا قبل از سفارش خدمات یا خرید آسانسور، با مشخصه‌های بهترین شرکت آسانسور در انزلی آشنا باشید. این مشخصه‌ها به شرح زیر است:

1. رزومه قوی و پر بار شرکت آسانسور:

بدیهی است شرکتی که خدمات و محصولات باکیفیت ارائه ندهد؛ عمر فعالیت کوتاه و رزومه ضعیفی خواهد داشت. به همین علت، شاید ساده‌ترین روش برای تشخیص کیفیت عملکرد شرکت آسانسور گیلان، بررسی رزومه آن باشد. برای این منظور شما باید به تاریخ دریافت مجوزهای لازم برای فعالیت شرکت دقت کنید؛ سپس با بررسی شبکه‌های اجتماعی، تعداد پروژه‌های کوچک و بزرگ موفق شرکت و نظرات مشتریان فعلی آن را مطالعه کنید.
واضح است که هرچه میزان رضایت مشتریان، تعداد پروژه‌های نصب و تعمیر آسانسور و سابقه تأسیس شرکت بیشتر باشد؛ احتمالاً خدمات و محصولات ارائه شده شرکت آسانسور از کیفیت بالایی برخوردار بوده است.

2. تبعیت از تمامی استانداردهای ضروری فعالین صنعت آسانسور:

آسانسورها، پله‌های برقی و بالابرهایی که برای کاربردهای مختلف در ساختمان‌های گوناگون استفاده می‌شوند؛ در صورتی که از استانداردهای لازمه در زمان ساخت و نصب پیروی نکنند؛ احتمال بروز حوادث مالی و جانی بسیار زیاد خواهد بود. اهمیت این مسئله به حدی بالاست که اگر سیستم حمل‌ونقل نصب شده بر روی ساختمان؛ دارای استانداردهای ضروری نباشد؛ شهرداری مجوز پایان کار به ساختمان اعطا نخواهد کرد.

3. نصب قطعات باکیفیت و منطبق با تکنولوژی روز دنیا:

همان‌طور که در دو مورد بالا ذکر کردیم؛ استفاده از قطعات باکیفیت باعث رضایت مشتریان و همچنین کاهش احتمال بروز حوادث ناگوار خواهد شد. به همین علت، بهترین شرکت آسانسور در انزلی، همواره از جدیدترین قطعات باکیفیت در آسانسورهای خود استفاده می‌کنند.
شرکت آسانسور نوآوران نیز، باتوجه‌به اهمیت این موضوع، حساسیت و دقت بسیار زیادی؛ برای طراحی، ساخت یا واردات قطعات آسانسور دارد. لازم به ذکر است که مهم‌ترین قطعه آسانسور یعنی موتور آسانسور در شرکت نوآوران؛ از مشهورترین برندهای بین‌المللی تهیه می‌شود.

4. تضمین تمامی خدمات و محصولات توسط شرکت آسانسور گیلان:

بهترین شرکت در صنعت آسانسور؛ حتماً تمامی محصولات و خدمات خود را با ارائه یک ضمانت‌نامه کتبی؛ گارانتی خواهد کرد. به‌این‌ترتیب، خیال مشتریان از مشکلات احتمالی آینده آسوده خواهد شد.
بهترین شرکت آسانسور در گیلان به‌خوبی به این امر واقف است که ارائه ضمانت‌نامه معتبر؛ جزو حقوق مصرف‌کننده بوده و تضمین‌کننده وجه و اعتبار شرکت است.

5. استخدام کارشناسان تحصیل‌کرده و باتجربه در زمینه صنعت آسانسور:

همان‌طور که گفتیم؛ سیستم‌های حمل‌ونقل ارتباط مستقیمی با امنیت مالی و جانی افراد دارند. به همین علت؛ حتی اگر آسانسور از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و بهترین مواد اولیه ساخته شده باشد؛ ولی توسط کارشناسان غیرمتخصص نصب، سرویس یا تعمیر شده باشد؛ عملکرد سالمی نخواهد داشت.
شرکت آسانسور نوآوران همواره در تمامی مراحل از کارشناسان آموزش‌دیده استفاده می‌کند. همچنین این شرکت همواره با برگزاری دوره‌های آموزشی و نظرسنجی مداوم از مشتریان؛ سعی در ارتقا مهارت کارشناسان فنی خود دارد.

6. ارائه تمام خدمات باید در سریع‌ترین ممکن انجام شود:

سرعت بالا در ارائه خدمات نصب و تعمیر آسانسور یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های بهترین شرکت آسانسور در ایران محسوب می‌شود؛ زیرا اختلال در عملکرد سیستم‌های حمل‌ونقل داخل ساختمان می‌تواند باعث نارضایتی ساکنین ساختمان خواهد شد. برای این منظور، شرکت آسانسور نوآوران؛ با استخدام بهترین کارشناسان باتجربه و متعهد سعی در ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان دارد.

7. هزینه خدمات و قیمت محصولات باید از نرخ اتحادیه صنف مربوطه پیروی کند:

مهم‌ترین نکته در زمان استفاده از محصولات و خدمات یک شرکت که باید به آن توجه کنیم؛ بحث مسائل مالی است! این نکته در زمان خرید آسانسور، تعمیر یا سرویس آن نیز، اهمیت بالایی دارد. بهترین شرکت آسانسور در انزلی، باید در قیمت‌گذاری برای محصول و خدمات خود از نرخ اتحادیه پیروی نماید.
شرکت آسانسور نوآوران به‌عنوان بهترین شرکت آسانسور در گیلان؛ همواره سعی می‌کند تا با ارائه بهترین خدمات و محصولات با قیمت معقول، منصفانه و رقابتی، وفاداری مشتریان خود را جلب کند.

برترین برندهای آسانسور در جهان، ساخت کدام کشورها هستند؟

پس از آشنایی با معیارها و خدمات بهترین شرکت آسانسور در انزلی؛ شاید خوب باشد که با بهترین برندهای آسانسور در جهان نیز آشنایی پیدا کنید. این نام‌های تجاری معتبر و آشنا در صنعت طراحی و ساخت انواع آسانسور در جهان؛ از نظر کیفیت و طول عمر حرف اول را می‌زنند. به همین علت، زمانی که شما از این برندها استفاده کنید؛ خیالتان از بابت امنیت و کیفیت آسوده خواهد بود. از جمله برترین شرکت‌های سازنده انواع آسانسور در جهان عبارت است از:

1. شرکت طراحی آسانسور اوتیس (OTIS) کشور آمریکا:

شاید بتوان برند آسانسورسازی اوتیس را قدیمی‌ترین شرکت فعال در زمینه طراحی و ساخت آسانسور دانست. این شرکت بین‌المللی که لقب بهترین برند آسانسور را گرفته؛ سهام‌داران و کارمندانی از ملیت‌های گوناگون را در رشد خود، سهم کرده است. از جمله دلایل شهرت و محبوبیت برند آسانسور اوتیس شاید بتوان به طراحی آسانسور برج‌های معروف جهان اشاره کرد. این شرکت طراحی و ساخت آسانسور برج ایفل و برج خلیفه را در کارنامه خود دارد.

2. شرکت طراحی آسانسور میتسوبیشی الکتریک (Mitsubishi Electric) کشور ژاپن:

دومین نام تجاری مشهور در صنعت طراحی و ساخت انواع آسانسور؛ برند میتسوبیشی الکتریک است. بله درست حدس زدید! این برند ژاپنی، یکی از زیرمجموعه‌های همان برند معروف میتسوبیشی است.
شرکت آسانسور میتسوبیشی الکتریک، انواع موتور الکتریکی، پله‌برقی و آسانسور را طراحی کرده و می‌سازد. همچنین جالب است که بدانید؛ این شرکت، رکورد سریع‌ترین طراحی و ساخت آسانسور را در جهان به نام خود ثبت کرده است.

3. شرکت طراحی آسانسور شیندلر (Schindler) کشور سوئیس:

شرکت طراحی و ساخت آسانسور شیندلر در کشور سوئیس فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت که یکی دیگر از برندهای با سابقه فعالیت طولانی در این صنعت است؛ در رده سوم بهترین برند آسانسور در جهان می‌درخشد. گستره فعالیت شرکت آسانسور شیندلر به اندازه‌ای است که امروزه در هزاران شهر جهان، یک نمایندگی فروش دارد!

4. شرکت طراحی آسانسور کونه ((Kone کشور فنلاند:

در سال 1919 میلادی در کشور فنلاند، شرکت کونه در زمینه طراحی و ساخت انواع آسانسور فعالیت خود را آغاز کرد. این نام تجاری که جزو یکی از بهترین شرکت‌های آسانسور در جهان محسوب می‌شود؛ هر ساله هزاران محصول طراحی و تولید شده خود را، به سراسر جهان صادر می‌کند.

5. شرکت طراحی آسانسور تیسن کروپ (ThysseKrupp) کشور آلمان:

نام تجاری تیسن کروپ، نامی آشنا برای فعالیت در صنعت آسانسور جهان است. این برند آلمانی که حاصل ادغام فعالیت حرفه‌ای 6 شرکت مختلف است؛ بهترین پله‌برقی و آسانسورها را برای ساختمان‌های گوناگون طراحی می‌کند.

6. شرکت طراحی آسانسور فوجی تک (Fujitec) کشور ژاپن:

شاید یکی از دلایل شهرت و محبوبیت برند فوجی تک؛ ارتباط آن با برند مشهور میتسوبیشی الکتریک باشد! این برند ژاپنی که یکی دیگر از شرکت‌های خوش‌نام در صنعت آسانسورسازی جهان است؛ همواره در صنعت طراحی و ساخت آسانسور، نوآوری‌ها و دستاوردهای ویژه‌ای داشته است. از جمله این دستاوردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• کسب جایگاه دوم سریع‌ترین طراح و سازنده آسانسور در جهان (پس از میتسوبیشی الکتریک)

• ابداع سیستم تهویه هوای داخل کابین برای اولین بار

• ابداع سیستم امنیت کابینت، در مواقع زلزله برای اولین بار

• ابداع سنسور تشخیص اجسام در جلوی درب آسانسور، برای اولین بار

• و …

7. شرکت طراحی آسانسور داور (Dover) کشور آمریکا:

برند آسانسور آمریکایی Lifts Rotary، در حقیقت همان برند داور است که نام خود را تغییر داد. این شرکت که سابقه فعالیت آن، به سال 1955 میلادی بر می‌گردد؛ به علت کیفیت محصولات و خدمات بی‌نظیر خود، رده هفتم بهترین شرکت آسانسور در جهان را تصاحب کرده است.

8. شرکت طراحی آسانسور هیتاچی (Hitachi) کشور چین:

یکی از حیرت‌انگیزترین و شاید ترسناک‌ترین تجربه‌های هر شخص از جابه‌جایی با آسانسور؛ مربوط به زمانی است که سؤال یکی از آسانسورهای مرتفع‌ترین برج‌های جهان شده باشد! بدیهی است شرکتی که توانایی انجام صحیح چنین پروژه‌ای را داشته باشد؛ باید از ویژگی‌های منحصربه‌فرد فنی و … برخوردار باشد.
شرکت طراحی و ساخت آسانسور هیتاچی، یکی از برندهای چینی است. این برند، اولین شرکتی است که توانست برای اولین‌بار در جهان، برای بلندترین برج جهان یک آسانسور طراحی و نصب کند. هم‌اکنون شرکت هیتاچی، سالانه بیشتر از 8 هزار آسانسور را؛ از طریق نمایندگی‌های رسمی خود در بازار جهانی به فروش می‌رساند.

9. شرکت طراحی آسانسور سیگما (Sigma) کشور کره جنوبی:

همان‌طور که گفتیم؛ شرکت آسانسور اوتیس لقب بهترین برند آسانسور در جهان را به خود اختصاص داده است. شرکت سیگما کشور کره جنوبی نیز، یکی از زیر مجموعه‌های شرکت آسانسور اوتیس است. این شرکت نیز مانند برند اوتیس از سابقه فعالیت و تجربه بالایی در این صنعت برخوردار است. از جمله آسانسورها و بالابرهای برند سیگما می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• آسانسورهای بدون نیاز به موتورخانه مناسب ساختمان‌هایی با ارتفاع کوتاه و متوسط

• آسانسورهای بدون نیاز به موتورخانه Muse

• آسانسورهای بدون نیاز به موتورخانه بهره‌مند از موتور آسانسور گیرلس

• آسانسورهای مناسب ساختمان‌هایی با ارتفاع زیاد DI

10. شرکت طراحی آسانسور اکسی پرس لیفت

Express Lift (کشور بریتانیا):

کشور انگلیس نیز توانسته نام خود را جزو ده برند آسانسور جهان، جای دهد. شرکت طراحی و ساخت آسانسور اکسی پرس لیفت، فعالیت خود را از سال 1917 آغاز کرد. این شرکت در سال 1997 توسط برند مشهور اوتیس خریداری شد و توانست به جایگاه دهم برندهای مطرح آسانسور جهان دست پیدا کند.

علت شهرت شرکت آسانسور نوآوران، به‌عنوان بهترین شرکت آسانسور در انزلی چیست؟

همانطور که دانستیم؛ شرکت آسانسور نوآوران بهترین شرکت آسانسور در استان گیلان می‌باشد. این شرکت با یک دهه تجربه و سابقه فعالیت درخشان توانسته تا پروژه‌های کوچک و بزرگ موفقی را انجام دهد. خدمات این شرکت در زمینه مونتاژ انواع آسانسور، بالابر و پله برقی و همچنین نصب و سرویس و تعمیر آن‌ می‌باشد.
علت شهرت شرکت آسانسور نوآوران، اهمیت ویژه‌ای است که این شرکت به تکریم مشتریان خود می‌دهد. در این راستا، شرکت نوآوران همواره سعی می‌کند تا با استفاده از نیرو انسانی متعهد و آموزش‌دیده؛ کیفیت خدمات خود را در حد مطلوب نگه دارد. بدیهی است که کسب مقاوم بهترین شرکت آسانسور بدون رضایت مشتریان میسر نخواهد بود.

پاسخ به سؤالات متداول درباره بهترین شرکت آسانسور:

1. بهترین شرکت آسانسور در انزلی چه وجه تمایزی با سایر شرکت‌های آسانسور دارد؟

خصوصیاتی که باعث می‌شود بتوان بهترین شرکت آسانسور را از سایر شرکت‌های فعال در این صنعت متمایز کند؛ به شرح زیر است:

-استفاده از نیروهای متعهد و تحصیل‌کرده در تمام سطوح شرکت

-دریافت تمام استانداردها و مجوزهای الزامی از مراجع ذی‌ربط

-دریافت هزینه متناسب باکیفیت محصول و خدمات

-ارائه برگه کتبی جهت تضمین کیفیت محصولات و خدمات

-ارائه خدمات مشاوره پیش از خرید برای انتخاب بهتر و متناسب با نیاز مشتری

2. چرا یکی از ویژگی‌های مهم بهترین شرکت آسانسور در انزلی باید ارائه خدمات سریع باشد؟

از آسانسورها در ساختمان‌ها به منظورهای مختلفی استفاده می‌شود؛ برای مثال:

• جابه‌جایی افراد داخل ساختمان‌های مسکونی

• انتقال بیمار داخل بیمارستان‌

• جابجایی بار و لوازم داخل ساختمان‌های تجاری

• و …

بدیهی است که ایجاد خلل در عملکرد آسانسورها به علت اجرای عملیات سرویس دوره‌ای یا تعمیرات؛ می‌تواند در روند فعالیت‌های روزانه مردم مشکلات بسیار زیادی ایجاد کند. به همین علت، کارشناسان بهترین شرکت آسانسور باید بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن؛ به کارفرمایان خود خدمات ارائه کنند.

3. بهترین برندهای موتور آسانسور ساخت ایران چه نام دارد؟

آسانسورها برای اینکه بتوانند عملکرد مناسبی داشته باشند؛ باید حتماً موتور باکیفیتی داشته باشند. به همین علت، بهتر است حتماً از برندهای شناخته شده برای موتور آسانسور استفاده شده باشد. از جمله بهترین برند ایرانی موتور آسانسور می‌توان به برند راتین اشاره کرد. موتور آسانسور راتین از روش مهندسی معکوس موتور آسانسور سیکور طراحی و ساخته شده است.

4. هنگام انتخاب و خرید آسانسور باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

برای اینکه بتوانید یک آسانسور باکیفیت و طول عمر بالا خریداری کنید؛ لازم است در زمان انتخاب و خرید آسانسور به نکات مهمی توجه داشته باشید؛ این نکات به شرح زیر است:

1. پیش از سفارش آسانسور حتماً از خدمات مشاوره پیش از خرید شرکت نوآوران بهره‌مند شوید؛ این کار به شما کمک می‌کند تا آسانسور مناسب نیاز، بودجه و کاربری ساختمان خود را تهیه کنید.

2. به مفاد موجود در ضمانت‌نامه شرکت برای خدمات و محصولات توجه داشته باشید.

به نظر شما، بهترین شرکت آسانسور در ایران باید دارای چه خصوصیت‌هایی باشد؟

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

با دکمه های آسانسور بیشتر آشنا شویم

با دکمه های آسانسور بیشتر آشنا شویم

در خصوص علائم حروف اختصاری موجود در شستی آسانسور، ممکن است این نمادها برای برخی افراد قابل ...
admin
05 مرداد 1401
مهم ترین مراحل نصب آسانسور

مهم ترین مراحل نصب آسانسور

نصب و ساخت آسانسور ها برای ساخت و نصب آسانسور علاوه بر رعایت اصول اساسی، باید برنامه‌ریزی و ...
admin
30 آذر 1401
مهم ترین نکات مربوط به خرید آسانسور

مهم ترین نکات مربوط به خرید آسانسور

خرید آسانسور با در نظر گرفتن سرعت آسانسور، تعداد توقف گاه، تجهیزات، بار نامی و نوع آن امروزه ...
admin
12 شهریور 1401
فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه