×

آسانسور در رشت

بسیاری از ساختمان‌های کوچک و بزرگ مسکونی، اداری یا تجاری؛ به‌منظور جابه‌جایی لوازم یا افراد از انواع آسانسور، پله‌برقی یا بالابر استفاده می‌کنند. هر یک از این سیستم‌های مخصوص حمل‌ونقل افراد یا وسایل، دارای ویژگی‌های فنی و قابلیت‌هایی هستند؛ به همین علت، در زمان طراحی و ساخت هر کدام، باید مسیر متفاوتی طی شود! حال این سؤال مطرح است که در زمان انتخاب یک سیستم پیشرفته مخصوص جابه‌جایی؛ به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
مهم‌ترین نکته در زمان استفاده از یک سیستم پیشرفته حمل‌ونقل مانند آسانسور؛ توجه به شرکت سازنده آن است! در جهان شرکت‌های بسیاری در صنعت طراحی و ساخت انواع آسانسور فعال هستند؛ در کشور ایران نیز، تولیدکنندگان بسیاری مشغول به طراحی محصولاتی با ویژگی‌های مخصوص به خود هستند. در این مطلب، قصد داریم تا شما را با بهترین شرکت آسانسور در رشت، آشنا کنیم. شرکت آسانسور نوآوران، به‌عنوان بهترین شرکت آسانسور در گیلان است که در ادامه این مطلب با خدمات آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید = بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان

بهترین شرکت آسانسور در گیلان را چگونه پیدا کنیم؟
همان‌طور که گفتیم؛ در تمام استان‌های کشور ایران، شرکت‌های بسیاری در زمینه طراحی، ساخت یا واردات انواع آسانسور در حال فعالیت هستند. استان گیلان نیز، یکی از استان‌های پرجمعیت و مهم کشور ایران است؛ بنابراین شرکت‌های بسیاری در این استان در صنعت آسانسور فعالیت می‌کنند. فعالیت این شرکت‌ها عمدتاً به سه دسته تفکیک می‌شود؛ این 3 دسته عبارت است از:
1. طراحی جدیدترین آسانسورها و ساخت آن‌ها
2. واردات انواع آسانسور و قطعات فنی
3. ارائه خدمات نصب، راه‌اندازی و سرویس دوره‌ای
برای اینکه بتوانید بهترین شرکت آسانسور در استان گیلان را پیدا کنید؛ باید مسیر دشواری را طی کنید! زیرا تمام شرکت‌هایی که به‌صورت تخصصی در صنعت آسانسور گیلان فعالیت می‌کنند؛ دارای مجوزها و استانداردهای ضروری برای فعالیت هستند. حتماً می‌خواهید بدانید که راه‌حل تشخیص دقیق‌تر چیست؟
برای اینکه بتوانید با اطمینان بیشتری درباره کیفیت عملکرد یک شرکت تخصصی آسانسور نظر بدهید؛ باید ابتدا به نظرات مشتریان آن‌ها توجه کنید. طبیعی است که یک شرکت مطرح در این صنعت، درصورتی که بهترین محصولات و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد؛ از میزان رضایت مشتری بیشتری نیز، برخوردار خواهد بود. به‌ همین علت، همواره بهترین شرکت آسانسور در گیلان در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را حفظ نماید.
شرکت آسانسور نوآوران نیز، یکی از شرکت‌های فعال در صنعت پله برقی، آسانسور و بالابر در گیلان است. این شرکت که به عنوان بهترین شرکت آسانسور در رشت نیز شناخته می‌شود؛ خدمات باکیفیتی را در زمینه نصب، راه‌اندازی و نگهداری آسانسور به مشتریانش ارائه می‌دهد. این شرکت باوجوداینکه جزو شرکت‌های تازه‌تأسیس در این زمینه است؛ توانسته است تا ظرف مدت‌زمان کوتاهی، سهم بازار خوبی در این صنعت، کسب کند.

بیشتر بخوانید = مهم ترین نکات مربوط به خرید آسانسور

خدمات بهترین شرکت آسانسور در رشت شامل چه مواردی است؟
همان‌طور که گفتیم؛ شرکت آسانسور نوآوران یکی از هزاران شرکت فعال در صنعت آسانسور ایران است. این شرکت به‌صورت شبانه‌روزی و حتی در ایام تعطیل نیز، به‌تمامی استان گیلان خدمات‌دهی می‌کند. خدمات شرکت آسانسور نوآوران به عنوان بهترین شرکت آسانسور در رشت عبارت است از:
1. مونتاژ قطعات انواع آسانسور در خط تولید پیشرفته شرکت نوآوران
2. نصب و راه‌اندازی آسانسور در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط تکنسین‌های آموزش‌دیده
3. ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت‌نامه کتبی توسط شرکت آسانسور نوآوران
اگر شما هم قصد خرید و نصب یک آسانسور باکیفیت در استان گیلان را دارید؛ بهتر است ابتدا از خدمات مشاوره رایگان پیش از خرید شرکت نوآوران بهره‌مند شوید. این خدمت که توسط کارشناسان باتجربه مونتاژ شرکت انجام می‌شود؛ به شما کمک می‌کند تا بهترین آسانسور را با توجه به نوع نیاز، میزان بودجه و نوع کاربری ساختمان خود انتخاب کنید. همچنین درصورتی که در هر مرحله از انتخاب، خرید و پس از خرید محصول نیاز به دریافت خدمات مشاوره یا سرویس داشتید؛ تکنسین‌های باتجربه شرکت نوآوران در سریع‌ترین زمان ممکن در محل شما حاضر خواهند شد!

آسانسور در رشت

آسانسور در رشت

سؤال: خدمات سرویس دوره‌ای شرکت آسانسور نوآوران چگونه انجام می‌شود؟
شرکت آسانسور نوآوران به‌عنوان بهترین شرکت آسانسور در رشت؛ بهترین خدمات سرویس دوره‌ای را به مشتریان خود ارائه خواهند داد. در خدمات سرویس دوره‌ای تمام موارد زیر مورد بررسی قرار خواهد گرفت:
1. اتصال تلفن اضطراری تعبیه شده داخل کابین
2. آمادگی کامل سیستم اطفا حریق داخل آسانسور
3. عدم تجمع آب باران در داخل گودال آسانسور
4. عملکرد صحیح سیستم برق اضطراری کابین برای انجام عملیات نجات
5. وجود نور کافی در قسمت ورودی کابین آسانسور
6. عدم احتمال زمین‌خوردن در زمان ورود به کابین آسانسور
لازم به ذکر این نکته است که تمامی این خدمات توسط کارشناسان باتجربه و دوره‌دیده انجام می‌شود؛ بنابراین شما خیالتان از بررسی‌شدن تمام موارد ضروری آسوده خواهد بود.
بهترین شرکت آسانسور در رشت باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟
اکنون که با خدمات بهترین شرکت آسانسور در رشت آشنا شدید؛ بهتر است با سایر ویژگی‌های ضروری آن نیز آشنا شوید. ازآنجایی‌که شهر رشت، یکی از شهرهای اصلی استان گیلان محسوب می‌شود؛ بسیاری از شرکت‌های تخصصی آسانسور گیلان در این شهر فعالیت می‌کنند؛ بنابراین لازم است تا در زمان انتخاب بهترین شرکت آسانسور رشت؛ به ویژگی‌هایی توجه داشته باشید. این ویژگی‌ها عبارت است از:
1. رزومه و سابقه فعالیت درخشان:
بسیاری از شرکت‌های آسانسور که یک رزومه قوی و درخشان یا تعداد سال فعالیت بالا دارند؛ از کیفیت خدمات و محصولات خوبی نیز برخوردار هستند. برای این منظور، بهتر است قبل از خرید آسانسور یا درخواست خدمات به سال تأسیس شرکت، تعداد پروژه موفق انجام شده، نظرات و تجربیات سایر مشتریان و … توجه کنید.
بدیهی است هر چه رزومه پربارتر و تجربه فعالیت یک شرکت بیشتر باشد؛ احتمال اینکه بهترین شرکت آسانسور را انتخاب کرده باشید نیز، بیشتر خواهد شد.
2. اخذ تمام مجوزها و استانداردهای ضروری برای فعالیت در این صنعت:
ازآنجایی‌که آسانسورها و بالابرها، ارتباط مستقیمی با امنیت جانی و مالی افراد دارند؛ به همین علت، الزامی است تا تمام شرکت‌هایی که در این صنعت فعالیت می‌کنند؛ تمام مجوزهای لازم را دریافت کرده باشند و از تمام استانداردها، پیروی کنند. درصورتی که از خدمات و محصولات شرکت‌های غیرمجاز استفاده کنید؛ احتمال بروز حوادث جانی و مالی بسیاری شما را همواره تهدید خواهد کرد.
لازم به ذکر است که تمامی ساختمان‌های مسکونی و غیرمسکونی؛ تنها درصورتی می‌توانند مجوز پایان کار اخذ کنند که از آسانسور، پله برقی و بالابر دارای تأییدیه استاندارد استفاده کرده باشند!
3. استفاده از قطعات باکیفیت و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا:
همان‌طور که حتماً خودتان هم می‌دانید؛ شرکت آسانسور در رشت، همواره از قطعات باکیفیت و جدیدترین فناوری در ساخت و مونتاژ قطعات آسانسور استفاده خواهد کرد. درصورتی که یک شرکت این مهم را نادیده بگیرد؛ احتمال بروز خرابی، حوادث ناگوار و عدم رضایت مشتریان بسیار بالا خواهد بود!
شرکت آسانسور نوآوران، در تمامی مراحل ساخت و مونتاژ آسانسور، از تجهیزات باکیفیت و ماشین‌آلات روز دنیا استفاده می‌کند؛ همچنین بسیاری از قطعات مهم آسانسور این شرکت، از بهترین برندهای جهان هستند.
4. ارائه گارانتی معتبر و بهترین خدمات پس از فروش:
زمانی که می‌خواهید از یک محصول یا خدمت استفاده کنید؛ لازم است تا به ضمانت‌ و خدمات پس از فروش شرکت سازنده یا نمایندگی واردکننده آن، توجه کنید. بهترین شرکت آسانسور در رشت، همواره سعی می‌کند تا با ارائه بهترین خدمات پس از فروش و ضمانت معتبر؛ رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. یک شرکت معتبر در صنعت آسانسور، به‌خوبی به این نکته واقف است که خدمات پس از فروش خوب، جزو حقوق مصرف‌کننده است و برای حفظ اعتبار و وجه شرکت، الزامی است!
5. بهره‌مندی از کارشناسان آموزش‌دیده و باتجربه:
بهترین شرکت آسانسور در ایران، به‌خوبی از اهمیت استفاده از نیرو انسانی متخصص و آموزش‌دیده واقف است؛ زیرا درصورتی که کارشناسان شرکت مهارت کافی برای نصب، تعمیر و سرویس دوره‌ای نداشته باشند؛ اعتبار شرکت و رضایت مشتریان خدشه‌دار خواهد شد.
حتی اگر یک آسانسور از باکیفیت‌ترین تجهیزات ساخته شده باشد؛ درصورتی که توسط تکنسین آموزش‌دیده نصب و راه‌اندازی نشود؛ آسانسور نمی‌تواند عملکرد مناسبی داشته باشد. همچنین در این مواقع ممکن است خطرات یا خسارت‌های سنگینی برای شرکت یا مشتری به‌ وجود آید.
6. ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان پس از ثبت درخواست:
همان‌طور که می‌دانید؛ ازکارافتادن آسانسورهای یک برج مسکونی یا یک ساختمان تجاری بزرگ؛ می‌تواند باعث ایجاد اختلال در زندگی روزمره و کار افراد شود. به همین علت، ضروری است تا یک شرکت آسانسور معتبر، خدمات و محصولات خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه دهد.
برای اینکه یک شرکت بتواند در کوتاه‌ترین زمان، باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد؛ لازم است تا از تکنسین‌های باتجربه و به‌ تعداد کافی استفاده کند. سرعت در ارائه خدمات یک شرکت معتبر در صنعت ساخت آسانسور، باید در تمام مراحل وجود داشته باشد؛ این مراحل عبارت است از:
• تأمین تجهیزات و مواد اولیه
• مونتاژ قطعات
• نصب و راه‌اندازی آسانسور
• سرویس دوره‌ای
• تعمیرات احتمالی و تعویض لوازم مصرفی
• پاسخگویی به سؤالات مشتریان و مشاوره پیش از خرید
• پیگیری سریع شکایات و پیشنهادهای مشتریان
7. دریافت هزینه منصفانه برای خدمات ارائه شده:
تفاوتی نمی‌کند که چقدر می‌خواهید برای خرید یک وسیله هزینه کنید؛ بلکه همواره بودجه شما و قیمت مناسب یک محصول، اهمیت بالایی دارد. شرکت آسانسور در گیلان، شرکتی است که قیمت معقول و مناسبی برای محصولات و خدمات خود دریافت کند. قیمت مناسب خدمات و محصولات شرکت‌ها، نشانه‌ای از اعتبار برند و اهمیت شرکت به رضایت مشتریان است.

بیشتر بخوانید = بهترین شرکت آسانسور در انزلی

بهترین برندهای آسانسور در جهان، چه نام دارند؟
اکنون که با خدمات و معیارهای یک شرکت آسانسور خوب در رشت آشنا شدید؛ بهتر است تا مشهورترین برندهای آسانسور در جهان را نیز بشناسید.
همان‌طور که گفتیم؛ آسانسورها یکی از مهم‌ترین عناصر در یک ساختمان هستند. این سیستم‌های مخصوص حمل‌ونقل، به منظورهای مختلفی استفاده می‌شوند؛ مانند آسانسور حمل بیمار، آسانسور مخصوص هتل‌ها، آسانسور حمل بار و …
در تمامی انواع آسانسور در جهان، مهم‌ترین نکته توجه به کیفیت و برند آسانسور است؛ زیرا هرچه برند آسانسور مطرح‌تر باشد؛ کیفیت ساخت و درنتیجه طول عمر آن نیز طولانی‌تر خواهد شد. در ادامه به معرفی مشهورترین برندهای آسانسور در جهان خواهیم پرداخت.
1. شرکت آسانسور آمریکایی OTIS (اوتیس):
شرکت آمریکایی اوتیس، در صدر جدول بهترین برندهای آسانسور در جهان قرار گرفته است. این برند یکی از اولین شرکت‌هایی است که در صنعت طراحی و ساخت آسانسور فعالیت می‌کند. شرکت اوتیس، بیشترین سهم فروش در بازار انواع آسانسور را به خود اختصاص داده است. علت این سهم فروش و شهرت بالای شرکت آسانسور اوتیس، استفاده از آسانسورهای برند OTIS در برج ایفل و برج خلیفه است.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید سهام‌داران، مهندسان، کارمندان و تکنسین‌های شرکت اوتیس، از ملیت‌های گوناگون هستند.
2. شرکت آسانسور ژاپنی Mitsubishi Electric (میتسوبیشی الکتریک):
شاید به‌سختی بتوان کسی را یافت که آوازه برند مشهور میتسوبیشی را نشنیده باشد! این برند ژاپنی که در جایگاه دومین برند برتر آسانسور در جهان قرار گرفته است؛ رکورد سریع‌ترین ساخت آسانسور را به خود اختصاص داده است. میتسوبیشی الکتریک که یکی از زیرمجموعه‌های شرکت میتسوبیشی است؛ در زمینه طراحی و ساخت انواع پله برقی، آسانسور، ماهواره مخابراتی، موتورهای الکتریکی و … فعالیت می‌کند.
3. شرکت آسانسور سوئیسی Schindler (شیندلر):
سومین برندی که در لیست بهترین برندهای آسانسور در جهان خودنمایی می‌کند؛ برند باسابقه شیندلر است. این شرکت سوئیسی که در بیشتر از هزار شهر در جهان یک نمایندگی و دفتر فروش دارد؛ به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت طراحی و ساخت آسانسور شناخته می‌شود.
4. شرکت آسانسور فنلاندی Kone (کونه):
برند کونه، یکی دیگر از مشهورترین برندهای سازنده انواع آسانسور در جهان است. این شرکت فنلاندی، فعالیت خود را از سال 1919 میلادی آغاز کرد و اکنون یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان آسانسور به سراسر اروپا و جهان است.
5. شرکت آسانسور آلمانی ThysseKrupp (تیسن کروپ):
شرکت آلمانی تیسن کروپ، یکی دیگر از بهترین تولیدکنندگان انواع آسانسور و پله برقی در جهان است. این برند آلمانی که در جایگاه پنجم برترین برندهای آسانسور جهان قرار دارد؛ حاصل ادغام بیشتر از 6 شرکت مختلف در صنعت ساخت آسانسور است.
6. شرکت آسانسور ژاپنی Fujitec (فوجی تک):
دومین برندی که توانسته است رکورد ساخت سریع آسانسور را به خود اختصاص دهد؛ برند فوجی تک است. این برند که یکی از زیرمجموعه‌های برند مشهور میتسوبیشی است؛ برای اولین‌بار در کشور ژاپن فعالیت خود را آغاز کرد. آسانسورهای این برند، یکی از امن‌ترین آسانسورهای جهان محسوب می‌شوند. از جمله سیستم‌های امنیتی آسانسورهای برند فوجی تک می‌توان به سنسور هوشمند تشخیص اجسام در جلوی درب و سیستم امنیت در برابر زمین‌لرزه اشاره کرد.
لازم به ذکر است که سیستم تهویه داخل کابین آسانسور نیز، برای اولین‌بار در سال 2000 توسط این شرکت ابدا شد.
7. شرکت آسانسور آمریکایی Dover (داور):
یکی دیگر از باسابقه‌ترین برندهای مطرح در زمینه طراحی و ساخت انواع آسانسور؛ شرکت آمریکایی داور است. این برند که اکنون با نام Lifts Rotary فعالیت می‌کند؛ فعالیت خود را از سال 1955 آغاز کرده است.
8. شرکت آسانسور چینی Hitachi (هیتاچی):
شرکت چینی هیتاچی، اولین برندی است که توانست برای بلندترین برج جهان، یک آسانسور طراحی و نصب کند. شرکت هیتاچی دارای چهار کارخانه است که سالیانه تا 8000 آسانسور تولید می‌کند. لازم به ذکر است که این شرکت، در بسیاری از کشورهای جهان دارای یک نمایندگی فروش می‌باشد.
9. شرکت آسانسور کره جنوبی Sigma (سیگما):
شرکت طراحی و ساخت آسانسور سیگما، یکی از قدیمی‌ترین برندهای آسانسور در جهان است. این شرکت کره‌ای، یکی از زیر گروه‌های برند اوتیس و LG Electronics است. از جمله محصولات این برند عبارت است از:
• آسانسور بدون موتورخانه مناسب ساختمان‌های کوتاه و متوسط IRIS
• آسانسور بدون موتورخانه Solon با موتور گیرلس
• آسانسور مناسب ساختمان‌های متوسط و بلند DI
• آسانسور بدون موتورخانه Muse، با تسمه‌های فولادی و سیستم کنترل وضعیت تسمه PULSE
10. شرکت آسانسور انگلیسی Express Lift (اکسی پرس لیفت):
شرکت انگلیسی اکسی پرس لیفت، یکی از قدیمی‌ترین برندهای ساخت آسانسور بریتانیا است. این شرکت که فعالیت خود را از سال 1917 آغاز کرده است؛ در سال 1997 توسط برند مشهور اوتیس خریداری شد و تاکنون به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت اوتیس، فعالیت می‌کند.
بهترین برند موتور آسانسور در بازار ایران را بشناسید!
موتور، یکی از قطعات حیاتی و مهم آسانسورها است؛ بنابراین استفاده از یک موتور با برند معتبر می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر کیفیت عملکرد و طول عمر آسانسور داشته باشد. موتور آسانسور با توجه به نوع آسانسور به دو دسته گیرلس و گیربکس تقسیم می‌شود.
5 تا بهترین برند موتور آسانسور گیربکس عبارت است از:
1. موتور آسانسور برند بهران
2. موتور آسانسور برند MGT
3. موتور آسانسور برند راتین
4. موتور آسانسور برند گیربکش آکیش
5. موتور آسانسور برند مونتاناری
5 تا بهترین برند موتور آسانسور گیربکس عبارت است از:
1. موتور آسانسور برند راتین
2. موتور آسانسور برند ویتور
3. موتور آسانسور برند آلبرتو ساسی
4. موتور آسانسور برند مونا داریو
5. موتور آسانسور برند بلولایت

چرا شرکت آسانسور نوآوران به‌عنوان بهترین شرکت آسانسور در رشت شناخته می‌شود؟
در این مطلب، با خدمات و ویژگی‌های بهترین شرکت طراحی و ساخت پله برقی و انواع آسانسور در رشت آشنا شدیم. شرکت آسانسور نوآوران یکی از بهترین شرکت‌های آسانسور در رشت است که انواع خدمات ساخت، نصب، سرویس و تعمیر آسانسور را انجام می‌دهد.
شرکت آسانسور نوآوران، در کارنامه درخشان فعالیت خود، سابقه فعالیت با صدها پروژه ساختمانی کوچک و بزرگ را دارا است. این شرکت، همواره باتکیه‌بر شعار مسئولیت‌پذیری و مشتری‌مداری کوشیده تا بر ارزش‌های اخلاقی و کاری پایبند باشد. با توجه به میزان رضایت بالای مشتریان این شرکت از خدمات آن، می‌توان آن را به‌عنوان شرکت آسانسور رشت معرفی کرد.
لازم به ذکر این نکته است که تمامی پرسنل مونتاژ، اداری و کارشناسان نصب و راه‌اندازی این شرکت، جدیدترین آموزش‌های لازم در این صنعت را گذرانده‌اند. شرکت آسانسور نوآوران، با توجه به این اصل که اعتماد مشتریان یک سرمایه باارزش است؛ همواره در تلاش است تا آسودگی خیال را برای کارفرمایان خود فراهم آورد. شما در هر مرحله از انتخاب، خرید یا پس از خرید محصول می‌توانید؛ به‌صورت شبانه‌روزی از خدمات مشاوره کارشناسان نوآوران استفاده کنید.

پاسخ به سؤالات متداول قبل از خرید آسانسور:

1. ویژگی‌های شرکت نصب آسانسور در رشت، کدام است؟
یک شرکت معتبر در زمینه نصب آسانسور باید دارای ویژگی‌هایی باشد که نشان‌دهنده کیفیت خدمات آن است. این ویژگی‌ها عبارت است از: استفاده از تجهیزات باکیفیت، ارائه خدمات پس از فروش، ارائه خدمات مشاوره رایگان پیش از خرید، استخدام نیرو انسانی متخصص، ارائه انواع خدمات تعمیر و نگهداری انواع آسانسور و دستمزد مناسب خدمات
2. چرا ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان برای یک شرکت طراحی و ساخت آسانسور، مهم است؟
همان‌طور که می‌دانید؛ آسانسورها به منظورهای مختلف در ساختمان‌های متوسط تا بلند استفاده می‌شوند. به همین علت، ایجاد اختلال در نحوه عملکرد آسانسورها، می‌تواند باعث مختل‌شدن زندگی روزمره افراد شود. یک شرکت نصب و تعمیر آسانسور در رشت، باید بتواند در کوتاه‌ترین زمان پس از ثبت درخواست کارفرما، در محل حاضر شود.

3. برای یافتن بهترین شرکت آسانسور در رشت باید چه کنیم؟
اگر می‌خواهید از یک شرکت معتبر در صنعت آسانسور گیلان را پیدا کنید؛ باید ابتدا به سابقه فعالیت درخشان شرکت توجه کنید؛ سپس به بررسی نظرات مشتریان، مجوزها و استانداردهای لازم شرکت بپردازید. توجه داشته باشید که بهترین شرکت نصب و تعمیر آسانسور در رشت، همواره بهترین خدمات و محصولات را به مشتریانشان ارائه خواهد داد.

4. بهترین برند موتور آسانسور ایرانی، کدام است؟
بهترین برند موتور آسانسور ساخت کشور ایران، برند راتین است. این شرکت، موتورهای آسانسور خود را از روش مهندسی معکوس موتورهای سیکور ایتالیا تولید می‌کند؛ بنابراین، موتور آسانسور راتین، دارای کیفیت و طول عمر بالایی است.

5. مهم‌ترین نکات امنیتی در زمان خرید آسانسور کدام است؟
ازآنجایی‌که آسانسورها ارتباط مستقیمی با جان و مال افراد دارند؛ در صورت بروز مشکلات نقص فنی ممکن است خطرات جانی و مالی جبران‌ناپذیری را ایجاد کنند. به همین علت، ضروری است تا در زمان خرید آسانسور به نکات زیر توجه کنید:
1. قبل از خرید آسانسور، از خدمات مشاوره رایگان قبل از خرید استفاده کنید. این کار برای انتخاب بهترین آسانسور با توجه به نوع نیازتان کمک خواهد کرد.
2. از خدمات شرکتی استفاده کنید که تمامی استانداردها و مجوزهای ضروری را دریافت کرده باشد.
کن از خدمات و محصولات شرکتی استفاده کنید که از محصولات باکیفیت و تکنسین‌های آموزش‌دیده استفاده می‌کند.
4. شرکت معتبر آسانسور در رشت، باید تمامی خدمات و محصولات خود را گارانتی کند.

درصورتی که به هر یک از خدمات نصب، سرویس یا تعمیرات آسانسور نیاز دارید؛ در بخش نظرات همین مطلب شماره تماس خود را برای ما ارسال کنید تا تیم پشتیبانی شرکت آسانسور نوآوران، در سریع‌ترین زمان با شما تماس بگیرد.

شما در زمان انتخاب شرکت آسانسور، به چه معیارهایی توجه می‌کنید؟!

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه
preloader