×

بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان

امروزه به منظور جابه‌جایی بار و مسافر در ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی؛ از انواع پله‌برقی، آسانسور و بالابر استفاده می‌شود. هر کدام از این سیستم‌های پیشرفته مخصوص جابه‌جایی، دارای امکانات و ویژگی‌های مخصوص خود هستند؛ بنابراین، برای طراحی و ساخت آن‌ها، باید فرایندهای متفاوتی، طی شود. برای مثال: سیستم انتقال نیرو در یک آسانسور، ممکن است از نوع هیدرولیکی یا کششی باشد؛ بنابراین با توجه به نوع سیستم و ویژگی‌های آن، از موتور گیربکسی یا الکتریکی برای تولید نیرو، استفاده می‌شود.
در ایران، شرکت‌های بسیاری در زمینه تولید انواع آسانسور فعالیت می‌کنند؛ هر کدام از این شرکت‌ها، محصولاتی منحصربه‌فرد و مخصوص به خود را به بازار عرضه می‌کنند. ولی بهترین شرکت آسانسور در گیلان کدام است؟ در ادامه این مطلب، شما را با خدمات شرکت آسانسور نوآوران که به‌عنوان بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان نیز، شناخته می‌شود؛ آشنا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید= مهم ترین مراحل نصب آسانسور

چگونه بهترین شرکت آسانسور در گیلان را پیدا کنیم؟
همان‌طور که می‌دانید؛ در هر استان شرکت‌های بسیاری در زمینه طراحی و ساخت انواع آسانسور فعالیت می‌کنند. استان گیلان نیز، به‌عنوان یکی از استان‌های پرجمعیت کشور ایران، شرکت‌های بسیاری را در دل خود جای داده است؛ هر کدام از این شرکت‌ها، معمولاً در یک حوزه فعالیت می‌کنند.
1. طراحی و ساخت قطعات آسانسور
2. واردات آسانسور و تجهیز آن
3. نصب، راه‌اندازی و سرویس دوره‌ای آسانسور

حال این سؤال مطرح است که چگونه می‌توان بهترین شرکت آسانسور در گیلان را پیدا کرد؟
پاسخ به این سؤال اندکی دشوار است؛ زیرا شرکت‌های تخصصی آسانسور استان گیلان، همگی دارای استانداردهای لازم برای فعالیت هستند. به همین علت، تنها را برای یافتن بهترین شرکت آسانسور در گیلان، توجه به میزان رضایت مشتریان آن‌ها، از خدمات شرکت است. یک شرکت تخصصی، همواره سعی می‌کند تا با ارائه بهترین خدمات و محصولات، رضایت آن‌ها را جلب نماید.
شرکت آسانسور نوآوران که در زمینه پله برقی و آسانسور فعالیت می‌کند؛ به عنوان بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان شناخته می‌شود. این شرکت، با ارائه خدمات سرویس و نگهداری در زمینه آسانسور، توانسته تا ظرف مدت زمان کوتاهی؛ سهم بازار خوبی را در این استان به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید = عوامل موثر در تعیین ظرفیت کابین آسانسور

با خدمات بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان آشنا شوید:
همان‌طور که گفتیم، شرکت‌های بسیاری در زمینه ساخت و تولید آسانسور در ایران فعالیت می‌کنند. شرکت نوآوران به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های آسانسور استان گیلان است؛ این شرکت، خدمات خود را به‌صورت شبانه روزی و در سه دسته به مردم گیلان، ارائه می‌دهد. این خدمات عبارت است از:
1. تولید و مونتاژ انواع آسانسور
2. نصب و راه‌اندازی آسانسور
3. گارانتی و خدمات پس از فروش

درصورتی که قصد خرید یک آسانسور باکیفیت از شرکت نوآوران را دارید؛ ابتدا بهتر است از خدمات مشاوره رایگان قبل از خرید دسته مونتاژ استفاده کنید. مشاوره پیش از خرید به شما برای انتخاب بهترین آسانسور متناسب با نیازتان، صرفه‌جویی در وقت و هزینه کمک بسیاری خواهد کرد. لازم به ذکر است؛ درصورتی که در هر زمان پس از نصب و استفاده از آسانسور، به استفاده از خدمات سرویس دوره‌ای یا تعمیرات نیاز داشته باشید؛ تکنسین‌های متخصص شرکت آسانسور نوآوران، خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل شما خواهند رساند!

بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان

برای سرویس دوره‌ای آسانسور، چه مواردی باید مورد بررسی قرار گیرد؟
زمانی که شما از خدمات سرویس دوره‌ای بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان استفاده کنید؛ خیالتان آسوده خواهد بود که تمام موارد ضروری توسط نیروهای آموزش‌ دیده و باتجربه، بررسی می‌شود. این موارد عبارت است از:
1. بررسی نور کافی برای تمام ورودی‌های آسانسور
2. بررسی عدم وجود خطر زمین‌خوردن در ورودی آسانسور
3. بررسی اتصال برق اضطراری آسانسور جهت انجام عملیات نجات اضطراری
4. بررسی عدم تجمع آب در گودال آسانسور
5. بررسی آمادگی سیستم‌های آتش‌نشانی آسانسور
6. بررسی اتصال تلفن‌ خدمات اضطراری داخل کابین

بیشتر بخوانید = بهترین شرکت آسانسور در انزلی

ویژگی‌های بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان را بشناسید:
اکنون که با خدمات بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان آشنا شدید؛ بهتر است تا با ویژگی‌های آن نیز، آشنایی پیدا کنید. شهر لاهیجان، به‌عنوان مرکز ساخت و تجهیز انواع قطعات آسانسور استان گیلان شناخته می‌شود؛ زیرا بیشترین شرکت‌های خدمات تخصصی آسانسور استان گیلان، در این شهر واقع هستند.
درصورتی که می‌خواهید از میان صدها شرکت فعال در این صنعت، یکی را انتخاب کنید؛ احتمالاً دچار سردرگمی خواهید شد. برای این منظور بهتر است تا با ویژگی‌های یک شرکت آسانسور خوب، آشنا شوید. درصورتی که یک شرکت، بیشتر این معیارها و ویژگی‌ها را داشته باشد؛ می‌توان آن را به عنوان بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان، شناخت. این ویژگی‌ها عبارت است از:
1. سابقه فعالیت بالا و رزومه کاری قوی:
اولین ویژگی و معیاری که برای یافتن بهترین شرکت آسانسور باید مدنظر داشته باشید؛ میزان سابقه فعالیت حرفه‌ای، تعداد پروژ‌ه‌های اجرا شده و رزومه پربار شرکت است. بدیهی است هرچه سابقه فعالیت یک شرکت بیشتر باشد؛ تعداد پروژه‌های موفق و تجربه آن نیز بیشتر خواهد شد؛ بنابراین احتمالاً خدمات باکیفیت‌تری را به شما ارائه می‌دهد. برای اطمینان از این منظور، می‌توانید؛ سوابق شرکت را در سایت شرکت، فضای مجازی، مجوزهای رسمی و … بررسی کنید.
2. دریافت تمام مجوزهای ضروری:
یکی دیگر از مهم‌ترین و واجب‌ترین ویژگی‌های یک شرکت آسانسور خوب؛ اخذ مجوزهای لازم و ضروری از مراجع مربوطه است! از آنجایی که عدم کیفیت قطعات یا مشکل در خدمات نصب، سرویس یا تعمیر آسانسور، می‌تواند حوادث ناگواری را رقم بزند؛ حتماً قبل از استفاده از خدمات یک شرکت، دقت کنید؛ تا مجوزهای لازم برای فعالیت در این صنعت را دریافت کرده باشد. اهمیت این مجوزها تا حدی است که تنها در صورت استفاده از آسانسورهای دارای استاندارد و تأییدیه؛ می‌توان برای یک ساختمان پایان کار گرفت!
3. استفاده از قطعات و تجهیزات باکیفیت ساخت بالا:
بدیهی است که یک شرکت آسانسور باید حتماً از قطعات باکیفیت استفاده کند. عدم توجه به این مسئله؛ نه‌تنها ممکن است مستلزم صرف هزینه‌های گزاف تعمیرات توسط خریدار شود؛ بلکه در مواردی ممکن است خطرات جانی برای مسافران نیز، به همراه داشته باشد.
از این رو، کیفیت قطعات و تجهیزات باید در تمام مراحل ساخت و مونتاژ، مورد تأیید باشد. یک شرکت معتبر آسانسور در لاهیجان، همواره سعی می‌کند تا از برندهای معتبر و اصل در آسانسورهای خود استفاده کند.
4. ارائه خدمات پس از فروش و ضمانت‌نامه معتبر:
همان‌طور که گفتیم؛ شرکت‌های معتبر آسانسور، همواره سعی می‌کنند تا با ارائه بهترین خدمات، رضایت مشتریان خود را جلب نمایند. این خدمات شامل تحویل به‌موقع پروژه، ارائه ضمانت‌نامه معتبر و خدمات تعمیر و سرویس دوره‌ای عالی می‌شود. تمامی این موارد، جزو حقوق مصرف‌کنندگان محسوب شده و به حفظ اعتبار شرکت، کمک خواهد کرد.
5. استفاده از خدمات نیروی انسانی متخصص و باتجربه:
یک شرکت معتبر، درصورتی که به کیفیت خدمات و رضایت مشتریان خود اهمیت بدهد؛ از سابقه فعالیت درخشان بالایی برخوردار باشد؛ حتماً از پرسنل آموزش‌دیده و خوش‌برخورد استفاده خواهد کرد. آموزش لازم به تکنسین‌های نصب و تعمیر آسانسور، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا یک آسانسور حتی اگر از باکیفیت‌ترین قطعات ساخته شده باشد؛ درصورتی که توسط افراد فاقد مهارت کافی راه‌اندازی شود؛ نمی‌تواند عملکرد مناسبی داشته باشد.
استفاده از نیروی کار متخصص، علاوه بر افزایش کیفیت خدمات و جلب رضایت مشتریان؛ باعث کاهش هزینه‌های غیرضروری شرکت و مشتریان نیز خواهد شد.
6. ارائه خدمات در کوتاه‌ترین زمان ممکن:
با توجه به سایر ویژگی‌های ذکر شده؛ یک شرکت معتبر آسانسور باید حتماً سرعت بالایی در ارائه خدمات داشته باشد؛ زیرا این ویژگی ارتباط مستقیمی با مهارت نیروی متخصص و اهمیت شرکت به جلب رضایت مشتریانش دارد! سرعت بالا در ارائه خدمات باید در تمام مراحل ساخت، مونتاژ، نصب، سرویس دوره‌ای و تعمیرات آسانسور انجام شود.
اهمیت سرعت در ارائه خدمات، زمانی بیشتر احساس می‌شود که؛ آسانسور یک ساختمان با طبقات زیاد، دچار نقص فنی شود! در چنین شرایطی واضح است که زندگی بسیاری از ساکنین مختل خواهد شد! بنابراین شرکت آسانسور باید در سریع‌ترین زمان، اقدام به رفع مشکل کند.
7. قیمت مناسب خدمات مختلف:
فاکتور قیمت، همیشه برای خرید هر محصول و دریافت هر خدمتی، از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان، شرکتی است که قیمت منصفانه و منطقی داشته باشد. برای این منظور، شرکت‌های معتبر همواره در تلاش هستند؛ با صرف کمترین هزینه، بیشترین بهره‌وری را دریافت کنند. به این ترتیب، محصول و خدمات نهایی، با قیمت منصفانه به مشتریان و کارفرمایان، تقدیم خواهد شد.
بهترین برندهای آسانسور جهان، کدام است؟
اکنون که با ویژگی‌ها و خدمات ضروری برای بهترین شرکت آسانسور در گیلان آشنا شدید؛ بهتر است بهترین برندهای آسانسور در جهان را نیز بشناسید.
آسانسورها، یکی از مهم‌ترین اجزا یک ساختمان هستند؛ از انواع آسانسور، در ساختمان‌هایی با کاربری‌های مختلف استفاده می‌شود؛ بنابراین بدیهی است که امنیت، کیفیت و طول عمر مفید بالا در تمامی این شرکت‌ها، حرف اول را خواهد زد! از جمله بهترین برندهای آسانسور در جهان، عبارت است از:
1. شرکت آسانسور اوتیس (OTIS):
یکی از بهترین و معروف‌ترین شرکت‌های آسانسور در جهان، شرکت اوتیس است. این شرکت یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های سازنده آسانسور است و بیشترین میزان فروش انواع آسانسور در جهان را دارد. شاید برایتان جالب توجه باشد که سهام‌داران و کارمندان این شرکت، از ملیت‌های مختلف هستند.
لازم به ذکر است که آسانسورهای استفاده شده در برج ایفل؛ برج خلیفه و … همگی از برند اوتیس هستند.
2. شرکت آسانسور میتسوبیشی الکتریک (Mitsubishi Electric):
حتماً شما هم حداقل یکبار نام برند میتسوبیشی به گوشتان خورده است؛ این شرکت، در رتبه دومین برند مطرح آسانسور در جهان قرار داشته و در زیرگروه‌های برند مشهور میتسوبیشی است. یکی از دلایل شهرت این کمپانی، سرعت بسیار بالا ساخت و نصب آسانسور در این جهان است. لازم به ذکر است که رکورد سریع‌ترین ساخت آسانسور، به شرکت میتسوبیشی الکتریک متعلق است.
3. شرکت آسانسور شیندلر (Schindler):
یکی دیگر از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده آسانسور در جهان، شرکت شیندلر است. این شرکت که در رتبه سوم مطرح‌ترین شرکت‌های سازنده انواع آسانسور قرار دارد. این شرکت سوئیسی، در بیشتر از 1000 نقطه جهان، حداقل یک نمایندگی یا دفتر فروش دارد؛ بنابراین لقب بزرگ‌ترین شرکت سازنده آسانسور را گرفته است.
4. شرکت آسانسور کونه (Kone):
چهارمین برند مشهور سازنده آسانسور، شرکت فنلاندی کونه است. این برند، دارای چندین شرکت در صنعت ساخت انواع آسانسور در سراسر جهان است.
5. شرکت آسانسور تیسن کروپ (ThysseKrupp):
یکی دیگر از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع پله برقی و آسانسور، شرکت تیسن کروپ است. این برند تازه تأسیس، به علت کیفیت بالای خدمات و محصولات توانسته در رتبه پنجمین شرکت آسانسور جهان قرار گیرد.
6. شرکت آسانسور فوجی تک (Fujitec):
پس از برند مطرح میتسوبیشی، رکورد سریع‌ترین سازنده آسانسور در جهان، متعلق به فوجی تک است. این شرکت که برای اولین بار در کشور ژاپن افتتاح شد؛ در بسیاری از شهرها و استان‌های جهان دارای نمایندگی است.
7. شرکت آسانسور داور (Dover):
یکی دیگر از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های سازنده آسانسور در جهان؛ شرکت امریکایی داور است. این برند اکنون با نام Lifts Rotary فعالیت می‌کند.
8. شرکت آسانسور هیتاچی (Hitachi):
اولین شرکتی که توانست برای بلندترین برج جهان، آسانسور نصب کند؛ شرکت هیتاچی بود! این شرکت که در رده هشتم بهترین برندهای آسانسور جهان قرار دارد؛ در بسیاری از کشورهای جهان حداقل یک نمایندگی تأسیس کرده است.
9. شرکت آسانسور سیگما (Sigma):
شرکت طراحی و ساخت آسانسور گلد استار که یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های فعال در این زمینه است؛ اکنون تحت نام تجاری سیگما فعالیت می‌کند. لازم به ذکر است که این برند، یکی از زیرمجموعه‌های شرکت معروف اوتیس است.
10. شرکت آسانسور اکسی پرس لیفت (Express Lift):
دهمین شرکت معروف در صنعت ساخت آسانسور، شرکت اکسی پرس لیفت است. این شرکت نیز، به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت اوتیس است.

بیشتر بخوانید = مهم ترین نکات مربوط به خرید آسانسور

بهترین برند موتور آسانسور کدام است؟
همان‌طور که می‌دانید؛ شرکت‌های سازنده آسانسور معمولاً قطعات خود را از شرکت‌های طراحی و ساخت قطعات تهیه می‌کنند. موتور آسانسور نیز، یکی از مهم‌ترین قطعات آسانسور است که تأثیر مستقیمی بر نحوه عملکرد آن می‌گذارد. موتور آسانسور نیز به دو دسته گیربکس و گیرلس تفکیک می‌شوند.
بهترین موتور آسانسور گیربکس در ایران و جهان کدام است؟
1. موتور آسانسور بهران
2. موتور آسانسور الکو
3. موتور آسانسور گیربکس راتین
4. موتور آسانسور فیا کشور ایتالیا
5. موتور آسانسور جم کشور ایتالیا
6. موتور آسانسور گیربکش آکیش کشور ترکیه
7. موتور آسانسور گیربکس سیکور
8. موتور آسانسور گیربکس آلبرتو ساسی
9. موتور آسانسور MGT کشور ایتالیا
10. موتور آسانسور گیربکس مونتاناری کشور ایتالیا
بهترین موتور آسانسور گیرلس در ایران و جهان کدام است؟
1. موتور آسانسور راتین ایرانی
2. موتور آسانسور مونا داریو کشور چین
3. موتور آسانسور زیلابگ کشور آلمان
4. موتور آسانسور بلولایت کشور چین
5. موتور آسانسور گیرلس آکیش کشور ترکیه
6. موتور آسانسور آلبرتو ساسی
7. موتور آسانسور گیرلس سیکور
8. موتور آسانسور ویتور
نکته: لازم به ذکر است که برند راتین، یکی از بهترین شرکت‌های سازنده موتور آسانسور است. موتورهای این برند، توسط مهندسی معکوس موتور سیکور ایتالیا تولید شده است. این موتور باقیمت مقرون‌به‌صرفه خود، کیفیت بالایی در ساخت و طول عمر مفید دارد.

با انواع آسانسور از نظر نحوه عملکرد آشنا شوید:
قبل از خرید آسانسور؛ علاوه بر یافتن بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان؛ لازم است تا با انواع آسانسور نیز آشنایی داشته باشید. آسانسورها با توجه به نحوه عملکردی که دارند به سه دسته تقسیم می‌شوند. این دسته‌ها عبارت است از:
1. آسانسورهای کششی:
در آسانسورهای کششی، کابین حمل مسافر به یک سیم بکسل متصل می‌باشد؛ در سر دیگر این سیم، یک وزنه متناسب با وزن کابین متصل شده است. محور این سیم، بر روی یک فلکه قرار دارد. البته برای به حرکت درآوردن کابین، از نیروی موتور استفاده می‌شود و تنها علت استفاده از وزنه در سر دیگر سیم؛ کاهش فشار بر موتور است. قطعات مورد استفاده در آسانسور کششی عبارت است از:
• تابلو برق و فرمان
• ریل
• قلاب
• سیم بکسل
• کفشک
• تراولینگ کابل
• شالتر
• گاورنر
• روغن‌دان
• وزنه
• پاراشوت
• شاسی موتور
• و …
2. آسانسورهای هیدرولیکی:
آسانسورهای هیدرولیکی، یکی دیگر از انواع آسانسور هستند. در این آسانسورها، برای به حرکت درآوردن آسانسور، از یک موتور الکتریکی با پمپ روغن و یک جک هیدرولیک کمک گرفته می‌شود. جک آسانسور هیدرولیکی یکی از مهم‌ترین قطعات این آسانسور است که نیروی لازم را از موتور غوطه‌ور در روغن می‌گیرد.
زمانی که آسانسور هیدرولیکی بخواهد به سمت بالا حرکت کند؛ جک آزاد شده و کابین به سمت بالا حرکت می‌کند؛ همچنین زمانی که شیر پاورپوینت موتور باز شود؛ آسانسور به سمت پایین خواهد رفت. این مدل آسانسور، برای ساختمان‌های مرتفع مناسب است. قطعات مورد استفاده در آسانسور هیدرولیکی عبارت است از:
• سر بکسل و سیم بکسل
• موتور و پیستون
• محفظه روغن و سیلندر
• شستنی‌های کابین و طبقه
• صفحه نگهدارنده و فن
• و …
3. آسانسورهای پنوماتیک:
از این آسانسورها، بیشتر برای منازل دوبلکس استفاده می‌شود. آسانسورهای پنوماتیک که داخل ساختمان نصب می‌شوند؛ دارای یک موتور بر روی بدنه کابین هستند. نحوه عملکرد این مدل آسانسور، به کمک کشش هوا است؛ یعنی پس از فرمان حرکت کابین، کابین به جهت تعیین شده کشیده می‌شود. به علت عدم وجود هوا در اطراف کابین، کابین شروع به حرکت خواهد کرد.
لازم به ذکر است که آسانسورهای پنوماتیک، دارای محدودیت ظرفیت هستند.

شرکت آسانسور نوآوران؛ بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان:
با توجه به موارد ذکر شده در این مطلب؛ یکی از بهترین شرکت آسانسور و پله برقی در لاهیجان؛ شرکت نوآوران است. این شرکت، با سال‌ها سابقه فعالیت درخشان در زمینه ساخت، نصب، راه‌اندازی، سرویس و تعمیر انواع آسانسور و پله‌برقی؛ تمامی ویژگی‌های شرکت‌های مطرح در این صنعت را دارد.
شرکت نوآوران در طول سال‌ها فعالیت خود توانسته است؛ رضایت مشتریان خود را جلب کرده و صدها پروژه کوچک و بزرگ را با موفقیت به اتمام برساند. از جمله ارزش‌های شرکت آسانسور نوآوران می‌توان به پایبندی به ارزش‌های اخلاقی، مشتری‌مداری و مسئولیت‌پذیری اشاره کرد. هم‌اکنون، این برند به‌عنوان یکی از بهترین برندهای آسانسور در ایران شناخته می‌شود.
تمامی پرسنل اداری و تکنسین‌های تخصصی این شرکت، همواره به‌روزترین آموزش‌های لازم در صنعت آسانسور را آموزش‌دیده؛ سعی می‌کنند تا با ارائه بهترین کیفیت خدمات، آسودگی خاطر کارفرمایان را جلب نمایند. شعار شرکت آسانسور نوآوران، همواره جلب اعتماد مشتری، به‌عنوان یک سرمایه ارزشمند است.
لازم به ذکر است که شما می‌توانید در تمام مراحل تصمیم‌گیری، خرید، راه‌اندازی و پس از فروش؛ از خدمات پشتیبانی و مشاوره رایگان پیش از خرید کارشناسان باتجربه نوآوران بهره‌مند شوید.
پاسخ به سؤالات متداول:
1. ویژگی‌های بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان، چیست؟
شرکت‌های مطرح در صنعت آسانسور، باید دارای ویژگی‌هایی باشند؛ این ویژگی‌های مهم عبارت است از:
• دریافت مجوزهای ضروری برای فعالیت
• ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن
• استفاده از نیروهای متخصص و آموزش‌دیده
• استفاده از باکیفیت‌ترین قطعات
• ارائه بهترین خدمات پس از فروش و ضمانت‌نامه
• قیمت مقرون‌به‌صرفه
• سابقه فعالیت درخشان
2. بهترین برندهای سازنده انواع آسانسور در جهان کدام است؟
از آنجایی که کیفیت ساخت آسانسور، از اهمیت بالایی برخوردار است؛ بهترین روش برای اطمینان از کیفیت ساخت آسانسور، استفاده از برندهای مطرح جهانی است. 10 شرکت برتر سازنده آسانسور در جهان عبارت است از:
• شرکت اوتیس
• شرکت میتسوبیشی الکتریک
• شرکت شیندلر
• شرکت کونه
• شرکت هیتاچی
• شرکت داور
• شرکت فوجی تک
• شرکت تیسن کروپ
• شرکت اکسی پرس لیفت
• شرکت سیگما
3. چرا بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان، باید سرعت ارائه خدمات بالایی داشته باشد؟
از آنجایی که اختلال در عملکرد آسانسورها، می‌تواند باعث ایجاد مشکلات در زندگی افراد شود؛ لازم است تا ارائه خدمات نصب، سرویس دوره‌ای و تعمیرات در سریع‌ترین زمان انجام شود. شرکت‌های مطرح سازنده انواع آسانسور نیز، همواره به این مسئله توجه می‌کنند.
4. آسانسورها برحسب عملکرد، به چند دسته تقسیم می‌شوند؟
آسانسورها برحسب نوع کاربرد و عملکرد، به سه دسته تقسیم می‌شوند. این سه دسته عبارت است از:
• آسانسورهای هیدرولیکی
• آسانسورهای کششی
• آسانسورهای پنوماتیک
5. چگونه بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان را پیدا کنیم؟
برای یافتن یک شرکت معتبر طراحی و ساخت آسانسور، باید ابتدا به نظرات و تجربیات سایر مشتریان شرکت توجه کنیم. یک شرکت معتبر، شرکتی است که بهترین خدمات و باکیفیت‌ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد. برای این منظور، می‌توانید به نظرات موجود در فضای مجازی، سابق فعالیت و تعداد پروژه‌های موفق شرکت توجه نمایید.

سؤالات خود در زمینه خرید، نصب و راه‌اندازی، سرویس دوره‌ای و تعمیرات انواع آسانسور را؛ در بخش نظرات این مطلب از کارشناسان نوآوران بپرسید. همچنین می‌توانید با ارسال شماره تماس خود، منتظر تماس تیم پشتیبانی ما با خود باشید.

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه