×

بهترین شرکت آسانسور در املش

یکی از روش‌های رایج برای حمل‌ونقل افراد یا جا‌به‌جایی بار در ساختمان‌های کوتاه تا برج‌های بلند؛ استفاده از انواع پله‌برقی و آسانسور است. هر کدام از این سیستم‌های مخصوص جابه‌جایی، دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های مخصوص به خود هستند؛ بنابراین برای طراحی، نصب و راه اندازی آسانسور هر کدام باید فرایندهای متفاوتی طی شود! احتمالاً می‌خواهید بدانید که بهترین شرکت آسانسور در گیلان، باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟
همان‌طور که حدس می‌زنید؛ مهم‌ترین مسئله‌ای که قبل از خرید یک آسانسور، بالابر یا پله‌برقی باید به آن توجه داشته باشید؛ برند آن است! ازآنجایی‌که صنعت طراحی و ساخت انواع سیستم حمل‌ونقل، یک صنعت بسیار مهم و کاربردی است؛ شرکت‌های بسیاری در جهان، به طراحی و ساخت سیستم‌های حمل‌ونقل مشغول هستند. در کشور ایران نیز، برندهای بسیاری محصولاتی مخصوص به خود را طراحی می‌کنند. هر کدام از محصولات این برندها، دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی است. شرکت آسانسور نوآوران، به‌عنوان بهترین شرکت آسانسور در املش شناخته می‌شود. در ادامه این مطلب، شما را بیشتر با خدمات و ویژگی‌های این شرکت آشنا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید = آسانسور در رشت

معرفی بهترین شرکت آسانسور در گیلان:
شرکت‌های بسیاری در ایران در صنعت آسانسور مشغول به فعالیت هستند. فعالیت این شرکت‌ها، در سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند. این سه دسته عبارت است از:
الف) طراحی و ساخت انواع آسانسور
ب) نصب، سرویس دوره‌ای و تعمیرات انواع آسانسور
ج) واردات انواع آسانسور و قطعات آن
شهر املش نیز، یکی از شهرهای مهم استان گیلان است که بهترین شرکت آسانسور گیلان، در آنجا فعالیت می‌کند. درصورتی که شما می‌خواهید بهترین شرکت آسانسور در املش را پیدا کنید؛ باید بدانید که تنها داشتن مجوز فعالیت برای یک شرکت آسانسور، کافی نیست! زیرا تمام شرکت‌های آسانسور در گیلان، دارای مجوز فعالیت بوده و از استانداردهای ضروری این صنعت پیروی می‌کنند. در ادامه، شما را با مهم‌ترین ویژگیها برای یافتن بهترین شرکت آسانسور در املش آشنا خواهیم کرد.
برای اینکه بتوانید یک شرکت حرفه‌ای در حوزه آسانسور را پیدا کنید؛ ابتدا باید به نظرات مشتریان فعلی و سابق شرکت درباره کیفیت خدمات آن، توجه نمایید. بدیهی است که یک شرکت تخصصی آسانسور، همواره سعی دارد تا با ارائه خدمات و محصولات باکیفیت؛ رضایت مشتریان خود را جلب کند؛ زیرا اعتماد و رضایت مشتریان، مهم‌ترین سرمایه یک شرکت فعال در صنعت طراحی و ساخت آسانسور است.
یکی از شرکت‌های فعال در زمینه ساخت انواع آسانسور و پله‌برقی، شرکت آسانسور نوآوران است. این شرکت که لقب بهترین شرکت آسانسور در گیلان و املش را به‌ خود اختصاص داده است؛ بهترین خدمات و محصولات را در حوزه نصب و نگهداری انواع آسانسور، به کارفرمایان ارائه می‌دهد. شرکت آسانسور نوآوران، باوجوداینکه تنها یک دهه از فعالیتش می‌گذرد؛ به علت کیفیت خدمات و محصولات بالا توانسته ظرف مدت‌زمان کوتاهی، سهم بازار خوبی را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید = بهترین شرکت آسانسور در لاهیجان 

بهترین شرکت آسانسور در املش چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟
همان‌طور که در بالا گفتیم؛ شرکت آسانسور نوآوران، یک شرکت فعال در زمینه ساخت، مونتاژ و نگهداری انواع آسانسور در ایران است. این شرکت، تمامی خدمات خود را به‌صورت شبانه‌روزی در تمام طول سال، به کارفرمایان خود ارائه می‌دهد. شرکت آسانسور نوآوران که به عنوان بهترین شرکت آسانسور در گیلان شناخته می‌شود؛ خدمات زیر را به مشتریان خود در سراسر استان گیلان ارائه می‌دهد:
1. مونتاژ تمام قطعات آسانسور در خط تولید‌های مجهز به جدیدترین فناوری‌های روز دنیا
2. نصب آسانسور در سریع‌ترین زمان توسط کارشناسان فنی و باتجربه
3. ارائه خدمات مشاوره پیش از خرید به مشتریان
4. ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی برای تمامی محصولات و خدمات
اگر شما ساکن املش هستید و قصد خرید آسانسور یا سرویس دوره‌ای آن را دارید؛ می‌توانید ابتدا از خدمات مشاوره کارشناسان شرکت نوآوران استفاده کنید. این خدمات مشاوره، کاملاً رایگان بوده و به شما برای انتخابی دقیق و مطمئن، متناسب با میزان بودجه و نوع نیازتان کمک خواهد کرد. همچنین در هر مرحله پس از سفارش و خرید محصول، در صورت بروز هر سؤال یا مشکل می‌توانید؛ از خدمات پشتیبانی شرکت نوآوران استفاده کنید. لازم به ذکر است که تمامی خدمات پشتیبانی پس از فروش، توسط کارشناسان باتجربه و ماهر انجام می‌شود.

بهترین-شرکت-آسانسور-در-املش

بهترین-شرکت-آسانسور-در-املش

کارشناسان باتجربه نوآوران، چه خدماتی را برای سرویس دوره‌ای آسانسور ارائه می‌دهند؟
بهترین شرکت آسانسور در املش، شرکت آسانسور نوآوران است؛ بنابراین خدمات سرویس دوره‌ای و پس از فروش این شرکت، از کیفیت و دقت بسیار بالایی برخوردار است. تعمیرکاران شرکت آسانسور نوآوران، برای سرویس دوره‌ای آسانسورها، به موارد زیر توجه می‌کنند:
1. بررسی اتصال تلفن‌های اضطراری داخل آسانسور
2. بررسی آمادگی سیستم اطفا حریق داخل آسانسور
3. بررسی عدم جمع‌شدن آب باران داخل گودال آسانسور
4. بررسی عملکرد سیستم برق اضطراری آسانسور
5. بررسی وجود نور کافی داخل آسانسور و بخش ورودی کابین
6. بررسی بخش ورود به کابین و عدم وجود خطر زمین‌خوردن
7. بررسی وجود روغن کافی داخل محفظه روغن آسانسور
8. بررسی استحکام و سلامت سیم‌بکسل آسانسور
9. بررسی عملکرد صحیح تابلو آسانسور
10. بررسی سفت‌بودن تمام پیچ و مهره‌های آسانسور
11. تعمیر یا تعویض قطعات معیوب
12. و …
بهتر است بدانید که تمامی تعمیرکاران شرکت نوآوران، به‌صورت سالیانه آموزش‌های روز دنیا را خواهند دید. به همین علت، کارفرمایان خیالشان از کیفیت عملکرد سرویس‌کاران نوآوران آسوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید = مهم ترین مراحل نصب آسانسور

بهترین شرکت آسانسور در املش چه ویژگی‌های حرفه‌ای باید داشته باشد؟
پس از آشنایی با خدمات بهترین شرکت آسانسور در املش؛ نوبت به آشنایی با ویژگی‌های ضروری آن می‌رسد. شهرستان املش، یکی از شهرستان‌های پرجمعیت استان گیلان است؛ به همین علت، بسیاری از شرکت‌های مطرح در صنعت آسانسور گیلان، در این شهرستان نیز فعالیت می‌کنند. لازم است بدانید که بهترین شرکت آسانسور املش، باید حتما دارای معیارهایی باشد؛ این معیارها عبارت است از:
1. سابقه فعالیت شرکت و تعداد پروژه‌های موفق آن باید مطلوب باشد:
یکی از ویژگی‌هایی که یک شرکت آسانسور با خدمات باکیفیت باشد داشته باشد؛ رزومه کاری درخشان و تعداد سال فعالیت بالاست! بدیهی است که هرچه سابقه فعالیت یک شرکت و تعداد پروژه‌های موفق آن بیشتر باشد؛ احتمالاً رضایت مشتریان آن شرکت نیز از کیفیت خدمات دریافتی نیز، بالا بوده است. احتمالاً می‌خواهید بدانید که چطور می‌توان از سابقه فعالیت یک شرکت آسانسور مطلع شویم؟!
برای این منظور، می‌توانید به سایت شرکت آسانسور مراجعه کرده و سال تأسیس شرکت را مشاهده کنید؛ همچنین از طریق شبکه‌های اجتماعی شرکت و … درباره تعداد پروژه‌های موفق، نظرات مشتریان قبلی و … مطلع شوید.
2. شرکت آسانسور باید از تمامی استانداردهای لازم پیروی کند:
همان‌طور که می‌دانید؛ سیستم‌های حمل‌ونقل، به علت جابه‌جایی افراد یا اشیا باید از استانداردهای لازم پیروی کنند. درصورتی که یک سیستم حمل‌ونقل در عملکرد خود دچار اختلال شود؛ احتمال خسارات سنگین مالی و جانی بسیار زیاد خواهد شد. به همین علت، یک شرکت آسانسور باید تمامی مجوزهای ضروری برای فعالیت در این صنعت را از مراجع ذی‌ربط دریافت کرده باشد.
اهمیت این موضوع به‌‌اندازه‌ای زیاد است که اگر آسانسور یک ساختمان دارای استانداردهای الزامی نباشد؛ نمی‌توان برای آن ساختمان از شهرداری مجوز پایان کار را دریافت نمود. این قانون برای تمامی سیستم‌های حمل‌ونقل مانند پله‌برقی و انواع بالابر نیز صدق می‌کند.
3. شرکت آسانسور باید از جدیدترین قطعات باکیفیت روز دنیا استفاده کند:
بهتر است بدانید که هرچه کیفیت قطعات آسانسور بیشتر باشد؛ احتمال بروز حوادث و خرابی نیز بسیار کاهش پیدا خواهد کرد. به همین علت، یکی از معیارهای ضروری برای یافتن بهترین شرکت آسانسور در املش، استفاده از قطعات به‌روز و باکیفیت است.
شرکت آسانسور نوآوران همواره از جدیدترین قطعات و تکنولوژی‌های روز دنیا برای مونتاژ آسانسورهای خود استفاده می‌کند. این قطعات که معمولاً از بهترین برندهای بین‌المللی تهیه می‌شوند؛ باعث عملکرد بهتر آسانسور و درنتیجه افزایش میزان رضایت کاربران انواع آسانسور خواهند شد.
4. بهترین شرکت آسانسور باید حتما خدمات ضمانت پس از فروش معتبر داشته باشد:
مهم‌ترین نکته قبل از استفاده از خدمت یا محصول یک شرکت؛ بررسی ضمانت‌نامه و نحوه خدمات پس از فروش آن شرکت است. برای این منظور، حتما به برگه ضمانت‌نامه شرکت واردکننده یا سازنده محصول توجه کنید. برای اطمینان از تعهد شرکت آسانسور در برابر گارانتی خدمات و محصولات، بهتر است پیش از خرید از نظرات ارزشمند مشتریان سابق شرکت تحقیق نمایید.
بهترین شرکت آسانسور در گیلان، همواره در تلاش است تا با رعایت حقوق مصرف‌کننده؛ بهترین خدمات پس از فروش را به کارفرمایان خود ارائه دهد. این امر علاوه بر حفظ اعتبار شرکت، باعث افزایش رضایت مشتریان وفادار شرکت خواهد شد.
5. تمام کارشناسان و تعمیرکاران شرکت باید آموزش‌های لازم را دیده باشند:
بهترین شرکت آسانسور در ایران، همواره از نیروهای انسانی در تمام رده‌های شرکت خود استفاده می‌کند؛ زیرا کیفیت خدمات و محصولات شرکت آسانسور، ارتباط مستقیمی با استفاده از پرسنل آموزش‌دیده، متعهد و دلسوز دارد. شرکت آسانسور نوآوران، در تمام رده‌های مونتاژ، فروش، نصب، نگهداری و تعمیر انواع آسانسور؛ نیروهای متعهد و باتجربه را استخدام می‌کند. بدیهی است، این دقت در انتخاب نیروی انسانی باعث افزایش کیفیت خدمات و وفادارسازی مشتریان می‌شود.
شاید لازم باشد تا بدانید؛ حتی اگر آسانسور از باکیفیت‌ترین قطعات برند ساخته شده باشد؛ درصورتی که توسط کارشناسان فاقد مهارت کافی نصب، سرویس یا تعمیر شود؛ هرگز عملکرد خوبی نخواهد داشت.
6. تمام خدمات مشاوره، نصب و تعمیر باید در کوتاه‌ترین زمان انجام شود:
بهترین شرکت آسانسور در گیلان، باید خدمات خود را بادقت و سرعت بالا به مشتریان خود ارائه دهد. برای این منظور، ضروری است تا از تکنسین‌های باتجربه بالا، مسئولیت‌پذیر و آموزش‌دیده استفاده نماید. سرعت عمل در پاسخگویی به نیاز مشتریان توسط شرکت؛ باید در تمام مراحل پیش از فروش، حین فروش و پس از فروش وجود داشته باشد.
اهمیت سرعت در ارائه خدمات به مشتریان؛ از این رو است که ایجاد اختلال در عملکرد صحیح آسانسورها؛ می‌تواند باعث ایجاد مشکلات بسیاری در زندگی روزمره ساکنین ساختمان شود! به همین علت، یک شرکت آسانسور، باید تعداد کافی نیروی متخصص در چند شیفت داشته باشد.
7. هزینه خدمات و محصولات باید منصفانه و معقول باشد:
فرقی نمی‌کند شما از کدام خدمات شرکت آسانسور می‌خواهید استفاده کنید؛ چون یکی از اصلی‌ترین معیارهای تشخیص بهترین شرکت آسانسور در گیلان، قیمت مناسب آن است. قیمت‌گذاری تمامی محصولات، خدمات نصب، خدمات سرویس دوره‌ای و تعویض و تعمیر قطعات باید از قوانین اتحادیه مربوطه پیروی کند.
شرکت آسانسور نوآوران، همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات با مناسب‌ترین قیمت، رضایت مشتریان وفادار خود را جلب کند. این قیمت‌گذاری معقول، بهترین ادله برای اعتبار این برند است

مشهورترین برندهای آسانسور در جهان، برای کدام کشورها هستند؟
پس از شناخت خدمات و ویژگی‌های بهترین شرکت آسانسور در استان گیلان؛ احتمالاً علاقه‌مند باشید تا بهترین برندهای سازنده‌ انواع آسانسور در جهان را نیز بشناسید.
با توجه به این که آسانسورها، بالابرها و پله‌هایی برقی، مهم‌ترین بخش برای حمل‌ونقل داخل ساختمان‌های بزرگ و کوچک محسوب می‌شوند؛ استفاده از برندهای باکیفیت جهانی می‌تواند خیال شما را از کیفیت و طول عمر مفید آسانسور، راحت کند. بهترین شرکت‌های طراح و سازنده انواع آسانسور در جهان عبارت است از:
1. شرکت آسانسور اوتیس کشور آمریکا (OTIS):
حتما شما هم آوازه برج خلیفه و ایفل را شنیده‌اید؛ ولی آیا سازنده آسانسور این دو برج را نیز می‌شناسید؟! شرکت بین‌المللی اوتیس که در صدر لیست برترین شرکت‌های طراحی و ساخت آسانسور، می‌درخشد؛ یکی از قدیمی‌ترین برندها در صنعت آسانسور است. شهرت این برند، به علت ساخت آسانسور برج‌های مشهور جهان مانند برج ایفل و برج خلیفه است.
این شرکت قدیمی یکی از بزرگ‌ترین برندهای مشغول در صنعت آسانسورسازی است؛ به‌طوری که سهام‌داران و کارمندانی از ملیت‌های مختلف در رشد این شرکت، سهیم هستند.
2. شرکت آسانسور میتسوبیشی الکتریک کشور ژاپن (Mitsubishi Electric):
شرکت میتسوبیشی الکتریک، یکی از زیرمجموعه‌های برند مشهور میتسوبیشی است. این شرکت ژاپنی در زمینه طراحی و ساخت انواع پله‌برقی، آسانسور، موتور الکتریکی و … فعالیت می‌کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رکورد سریع‌ترین طراحی و ساخت آسانسور متعلق به برند میتسوبیشی الکتریک است. این شرکت در لیست بهترین برندهای سازنده آسانسور، در جایگاه دوم قرار گرفته است.
3. شرکت آسانسور شیندلر کشور سوئیس (Schindler):
یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های سازنده آسانسور در جهان، شرکت سوئیسی شیندلر است. این برند در جایگاه سوم لیست بهترین برندهای طراحی آسانسور جهان قرار گرفته است. این برند بزرگ‌ترین شرکت طراحی و سازنده انواع آسانسور در جهان است؛ علت این لقب، وجود هزاران نمایندگی و دفتر فروش در شهرهای مختلف جهان است.
4. شرکت آسانسور کونه کشور فنلاند (Kone):
شرکت فنلاندی کونه، لقب بزرگ‌ترین صادرکننده انواع آسانسور به بیشتر کشورهای جهان را به خود اختصاص داده است. این برند فعالیت خود را از سال 1919 میلادی آغاز کرده و در جایگاه چهارم لیست بهترین برند انواع آسانسور قرار دارد.
5. شرکت آسانسور تیسن کروپ کشور آلمان (ThysseKrupp):
زمانی که برای خرید آسانسور یا پله برقی به بازار مراجعه کنید؛ احتمالاً برند آلمانی تیسن کروپ به گوشتان خورده باشد. این شرکت، از ادغام 6 شرکت فعال در صنعت آسانسور به وجود آمده است. تیسن کروپ، در جایگاه پنجم لیست بهترین شرکت‌های طراحی و ساخت آسانسور در جهان قرار دارد.
6. شرکت آسانسور فوجی تک کشور ژاپن (Fujitec):
برند فوجی تک، یکی از زیرمجموعه‌های برند مشهور میتسوبیشی است. این برند، یکی از خوش‌نام‌ترین برندها در صنعت آسانسور در جهان است؛ علت این آوازه، دستاوردهای خلاقانه و کاربردی این برند در طراحی آسانسورهای امن است؛ برای مثال:
آسانسورهای برند فوجی تک به سیستم تشخیص اجسام در جلوی درب آسانسور، مجهز هستند؛ همچنین سیستم تهویه هوای داخل کابین و سیستم امنیت در برابر زمین‌لرزه برای اولین‌بار توسط این شرکت ابداً شده است.
شاید برایتان جالب باشد که پس از برند میتسوبیشی الکتریک؛ دومین برندی است که رکورد ساخت آسانسور در سریع‌ترین زمان را به خود اختصاص داده است!
7. شرکت آسانسور داور کشور آمریکا (Dover):
شرکت امریکایی داور که نام تجاری خود را به Lifts Rotary تغییر داده است؛ فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1955 میلادی آغاز کرده است. این شرکت هم‌اکنون در رده هفتم لیست بهترین برندهای آسانسور جهان قرار گرفته است.
8. شرکت آسانسور هیتاچی کشور چین (Hitachi):
حتما شما هم آسانسورهای بلندترین برج‌های جهان برایتان بسیار حیرت‌انگیز بوده است! بنابراین بهتر است بدانید اولین شرکتی که برای بلند‌ترین برج جهان، یک آسانسور طراحی و ساخته؛ برند چینی هیتاچی بوده است!
این شرکت که سالانه 8000 آسانسور در سراسر جهان به‌فروش می‌رساند؛ در بیشتر کشورهای جهان دارای یک نمایندگی معتبر می‌باشد.
9. شرکت آسانسور سیگما کشور کره جنوبی (Sigma):
یکی دیگر از قدیمی‌ترین برندهای فعال در صنعت آسانسور جهان؛ برند کره‌ای سیگما است. این شرکت که یکی از زیرمجموعه‌های برند مشهور اوتیس است؛ آسانسورهای بسیار باکیفیت و منحصربه‌فردی را به بازار عرضه می‌کند. از جمله محصولات مشهور این برند عبارت است از:
1. آسانسورهای بدون موتورخانه Muse
2. آسانسورهای DI مناسب ساختمان‌های بلند
3. آسانسورهای بدون موتورخانه با موتور گیرلس
4. آسانسورهای بدون موتورخانه مناسب ساختمان‌های کوتاه یا متوسط
10. شرکت آسانسور اکسی پرس لیفت کشور انگلیس (Express Lift):
دهمین شرکت برتر سازنده انواع آسانسور در جهان، شرکت انگلیسی اکسی پرس لیفت است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1917 آغاز کرده و در سال 1997 توسط برند مشهور اوتیس خریداری شد. این شرکت، یکی از اولین برندهای صنعت آسانسور کشور انگلیس است.
چرا بهترین شرکت آسانسور در املش، شرکت آسانسور نوآوران است؟
شرکت آسانسور نوآوران، یکی از شرکت‌های برتر در صنعت آسانسور استان گیلان است. از جمله خدمات این شرکت می‌توان به مونتاژ قطعات آسانسور، نصب آسانسور، سرویس دوره‌ای و تعمیرات اشاره کرد. این شرکت آسانسور، فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1390 آغاز کرده و تاکنون هزاران پروژه موفق را انجام داده است.
شرکت آسانسور نوآوران، همواره به تکریم مشتری اهمیت داده و سعی می‌کند تا با مسئولیت‌پذیری و رعایت ارزش‌های اخلاقی؛ بهترین خدمات و محصولات را به کارفرمایان ارائه دهد. شرکت نوآوران به‌خوبی این مسئله را می‌داند که بدون اعتماد و رضایت مشتریان، هرگز نمی‌توان جایگاه بهترین شرکت آسانسور گیلان را حفظ کند. برای این منظور، نوآوران در تمام رده‌های سازمان، از نیروهای حرفه‌ای، متعهد و بادقت استفاده می‌کند.
درصورتی که شما قصد خرید، سرویس یا عیب‌یابی آسانسور را دارید؛ می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی (شماره تماس) و (آدرس ایمیل)، با کارشناسان پشتیبانی شرکت آسانسور نوآوران در ارتباط باشید.

سؤالات متداول در زمان انتخاب آسانسور:

1. بهترین شرکت آسانسور در املش باید دارای چه معیارهایی باشد؟

بهترین شرکت آسانسور باید دارای معیارهایی باشد که نشان‌دهنده کیفیت محصول و خدمات آن است. این معیارها عبارت است از:
• بهره‌مندی از تمامی مجوزهای ضروری
• ارائه خدمات مشاوره قبل از خرید به‌صورت رایگان
• ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی شرکتی
• هزینه متناسب با قیمت‌های مصوب اتحادیه
• استفاده از نیرو انسانی باتجربه

2. چرا ارائه خدمات با بیشترین سرعت؛ جزو مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین شرکت آسانسور در املش است؟

با توجه به این که فعالیت آسانسورها برای جابه‌جایی افراد و لوازم در ساختمان‌ها بسیار ضروری است؛ درصورتی که در ایجاد فعالیت صحیح آسانسورها، مشکلی ایجاد شود؛ زندگی بسیاری از افراد تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. به همین علت، بهترین شرکت آسانسور در گیلان باید در کوتاه‌ترین زمان تمامی خدمات نصب، سرویس و نگهداری آسانسور را ارائه دهد.

3. بهترین شرکت‌های سازنده موتور آسانسور در ایران، چه نام دارند؟

موتور آسانسور، مهم‌ترین قطعه در آسانسورها است. به همین علت، حتما باید از برندهای باکیفیت برای موتور آسانسور استفاده شود. شرکت‌های ایرانی بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند که موتور آسانسور راتین، یکی از بهترین برندهای موتور آسانسور ایرانی است.
لازم به ذکر است که موتورهای آسانسور این برند، از مهندسی معکوس موتور آسانسور برند سیکور ساخته شده‌اند.

4. در زمان خرید آسانسور، باید به چه مسائلی توجه کنیم؟

ایجاد اختلال عملکرد صحیح آسانسورها، ممکن است خطرات جانی برای مال و جان افراد به همراه داشته باشد. به همین علت، باید در زمان خرید آسانسور به نکات مهم زیر توجه کنیم:
الف) حتما قبل از خرید آسانسور، از مشاوره رایگان پیش از خرید استفاده کنید.
ب) حتما از خدمات و محصولات شرکت آسانسور دارای مجوز استفاده کنید.
ج) حتما توجه داشته باشید که شرکت، از تکنسین‌های باتجربه استفاده کند.
د) در زمان خرید آسانسور، به خدمات پس از فروش و ضمانت قطعات آن توجه کنید.

5. مشهورترین شرکت‌های طراحی و ساخت آسانسور در جهان، چه نام دارند؟

برند اوتیس، میتسوبیشی الکتریک، شیندلر، کونه، تیسن کروپ، فوجی تک، داور، هیتاچی، سیگما و اکسی پرس لیفت به ترتیب بهترین برندهای طراحی و ساخت انواع آسانسور در جهان هستند.

شما چگونه از کیفیت محصولات و خدمات یک شرکت آسانسور اطمینان پیدا می‌کنید؟

فیلدهای قابل نمایش را انتخاب کنید. بقیه فیلد ها مخفی خواهند شد
  • تصویر
  • کد محصول
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • دسترسی
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • ویژگی ها
  • فیلد دلخواه
مقایسه